Άρθρα για Θέματα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης από το Τμήμα Ε’ Εκπαιδευτικών θεμάτων.
Θέματα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
Επαγγελματική Εκπαίδευση.
Υπεύθυνη Μαθητείας.
Τοποθετήσεις Εκπαιδευτικών σε Λειτουργικά Κενά Ειδικής Αγωγής
Ανακοινώνονται τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε λειτουργικά κενά Ειδικής Αγωγής, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 31/30-09-25 Πράξη […]
Τοποθέτηση Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Προγράμματος ΕΣΠΑ
Σχετικά με την Απόφαση τοποθέτησης – διάθεσης προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε Σχολικές Μονάδες της Διεύθυνσης […]
Πρόσκληση Υποβολής Αιτήσεων Εποπτών – Εκπαιδευτικών για Συμμετοχή στο Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας ΕΠΑΛ 2024 – 2025
Από την Πέμπτη 26-09-2024 και ώρα 15:00 έως και την Πέμπτη 03-10-2024 και ώρα 15:00 π.μ., οι […]
Προσκλήσεις υποβολής αιτήσεων μαθητευομένων για συμμετοχή στο Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας ΕΠΑΛ 2024-2025
Από τη Πέμπτη 26-9-2024 και ώρα 15:00 έως και τη Πέμπτη 3-10-2024 και ώρα 15:00 π.μ., οι […]
Πρόγραμμα Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων ΕΠΑΛ 2024
Σχετικά με τον καθορισμό προγράμματος επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων ΕΠΑΛ έτους 2024
Πανελλαδικές Εξετάσεις ΕΠΑΛ 2024 – Κατανομή Υποψηφίων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στα Ειδικά Εξεταστικά Κέντρα
Σχετικά με τις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΕΠΑΛ 2024 στα Ειδικά Εξεταστικά Κέντρα
Έγκριση της λειτουργίας ολιγομελών τμημάτων Μεταλυκειακού Έτους – Τάξης Μαθητείας αποφοίτων ΕΠΑ.Λ. για την περίοδο 2023-2024
Εκδόθηκε η Απόφαση λειτουργίας των ολιγομελών τμημάτων Μαθητείας Η΄ φάσης. Οι υποψήφιοι μαθητευόμενοι που έχουν […]
Απόφαση Λειτουργίας Τμημάτων Μεταλυκειακού Έτους-Τάξης Μαθητείας ΕΠΑ.Λ. Περιόδου 2023-2024 στην Περιφερειακή Δ/νση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Αττικής
Εκδόθηκε η Απόφαση λειτουργίας των τμημάτων Μαθητείας Η’ φάσης. Οι υποψήφιοι μαθητευόμενοι που έχουν καταθέσει […]
Προσκλήσεις υποβολής αιτήσεων μαθητευομένων και εκπαιδευτικών για συμμετοχή στο Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας ΕΠΑΛ 2023-2024
Από τη Δευτέρα 16-10-2023 και ώρα 15:00 έως και τη Δευτέρα 23-10-2023 και ώρα 11:00 π.μ., οι υποψήφιοι […]


























